Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lägenhetsvisning

Ja, då kommer det ännu ett inlägg för er som faktiskt orkar läsa det jag skriver. Jag önskar att jag var en bättre bloggare, det hade varit kul med fler besökare och kommentarer. Men jag har inga barn att berätta/skryta om och mitt liv är inte så spännande. Och det jag skriver om är väl ändå inte särskilt intressant. Men det är några stycken som står ut med mig i alla fall.

Hur som helst så var vi på en lägenhetsvisning igår. Vi har bestämt oss för att flytta tillbaka till Skellefteå till sommaren.
Vi hade tur och kom långt fram i kön, men det är många som vill ha lägenheten så vi får se hur det går. Det beror på om de är före eller efter mig i kön.  Det är en tvåa på 63 kvm och den var väldigt fin. Eller ja, det var ganska ostädat när vi var där men själva lägenheten är fin. Stora fönster i vardagsrummet och rymliga rum, köket är mycket bättre än det vi har nu och det vi hade i den andra lägenheten. Området ser lite tråkigt ut, men jag vill gärna ha lägenheten ändå.
Har blivit vä'ldigt sugen på att skaffa en ny soffa också. Har hittat en jättefin 5-sits soffa med divan som jag vill ha. Jag tror den skulle passa väldigt bra i lägenheten vi tittade på. Men det får bli senare bekymmer, vi ska ju få lägenheten först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0