Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rapporten

Det har gått riktigt bra för mig. Det kändes ganska avskräckande att skriva 8-12 sidor, det är ju nästan som en B-uppsats. Trodde att det skulle bli svårt för mig att få ihop det antalet, men nu har jag nästan för mycket istället. Jag ska se om jag kanske kan plocka bort nåt eller om det blir lite mindre om jag ändrar formatet. I och för sig så tror jag inte att det göra så mycket om jag skulle ha 13 sidor istälellet för 12.
Jag är osäker på om det jag skriver är så bra egentligen. Blir lite nervös av att de andra i min halvklass ska läsa det jag har skrivit och att en av dem ska kommentera den sen. Men det kommer säkert gå bra det också. Jag brukar ju ha lite komplex över sånt här, men det brukar ordna sig.
Jag har en vecka på mig nu att fixa till det sista och finslipa texten lite. Känns ganska bra ändå. Mailade några frågor till ett bibliotek idag och om jag hade varit lite smartare så hade jag kanske gjort det lite tidigare. Men jag har som sagt en vecka på mig och på den tiden ska jag nog hinna få svar.
Usch, jag börjar redan få lite separationsångest inför inlämningen av rapporten. Har ingen aning om vad jag ska skriva  i inledningen heller. Det är så svårt. Kan ingen hjälpa mig med det och säga vad jag ska skriva?

Kommentarer
Postat av: Lola

Det låter ju som om det kunde vara mig det här handlade om. Jag har en uppgift som ska vara 8-10 sidor och visst går det framåt, men man vill gärna att nån kommer in och tar över lite. Säger åt en vad man ska skriva. Min deadline är ju så nära också, 7 januari....

Lycka till, båda två =0)

God fortsättning!

2009-01-06 @ 00:22:57
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0