Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En till filt

Igår blev jag klar med min andra gallerfilt. Garnet kidnappade jag från en tröja som jag börjat på. Den blev riktigt bra, men en 9 månaders bebis behöver nog inte en stickad tröja i juli (och jag har redan gjort två stycken tidigare), så jag bestämde mig för att göra en till filt av det istället. Det gick mycket bättre att hålla reda på kanterna den här gången. Jag tror jag virkade för löst, det var därför kanterna blev bredare och bredare. Men nu virkade jag början av varven ganska hårt och kanterna blev riktigt jämna och fina. Jag är jättenöjd med filten, den blev så fin :)
Det måste nästan bli en tjej med de här färgerna, fast en liten bebis bryr sig nog inte om sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0