Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vill baka

Hittade ett recpet på en Dumlekladdkaka i en blogg, och hur gott låter inte det? Det måste jag prova.
Känner ett litet sug efter att baka, men jag bakar ju bara samma saker hela tiden. Det blir ju nästan bara chokladmuffins och chokladsockerkaka, och så chokladdoppade havrekakor ibland och nån gång har jag gjort skurna chokladkakor och kolakakor. Sist provade jag ju att göra Stockholmskakor.
Skulle vara kul att prova nåt nytt, eller nya recept på det jag brukar göra. Måste ju finnas en mängd olika recept på muffins och sockerkaka till exempel. Nån kanske vill dela med sig av lite recpet, behöver självklart inte vara just muffins och sockerkaka :)

Kommentarer
Postat av: heli

Dumlekladdkakan är god.. har även recept på dumlemuffins på bloggen.

Jag älskar att hålla på och baka..

2009-07-20 @ 12:45:46
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0