Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En massa projekt

Jag var på biblioteket i måndags och lämnade igen lite böcker. Passade på att titta lite på handarbetsavdelningen medan jag väntade på syrran och hittade två bra böcker. Hittade massor jag ville göra och när jag kom hem titade jag i dem lite mer ordentligt och skrev ner allt jag ville göra. Det blev en lång lista på 21 saker! Så jag har ju det jag gör framöver. :)
Jag hittade lite garn hemma som jag kan använda till några av kläderna och började på en jättesöt liten babyhjälm igår. Det går ganska fort att göra den, men det är lite omständigt att hålla reda på alla varven som man ska räkna. Annars går det ganska bra. Ska nog göra två stycken, en i blått och en i tur

Kommentarer
Postat av: Louise

Hörde en fågel viska att ni väntar barn, vilket jag förstår nu med tanke på möss-virkandet ;)



Stort, stort grattis! Det är den mäktigaste lyckan man kan uppleva och det bästa som kan hända en!:)

2009-06-11 @ 19:48:51
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0