Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Loppis och marknad

Sommaren har äntligen kommit och det är så härligt! Fast förra veckan var det nästan lite för varmt, men jag klagar inte!
Vi gjorde nästan en heldag med svärmor i söndags först på loppis och sen på marknaden i Bonnstan. Det var hur mycket folk som helst på loppisen och det berodde väl på det fina vädret. Skellefteås folknöje, var det nån som sa om att gå på loppis och det stämde då i alla fall. Blev nästan chockad av hur mycket bilar det stod på parkeringen när vi kom dit, halva stan var typ där. Det fanns mycket intressant att titta på och med hjälp med av svärmor fyndade vi en del användbart också. Nu längtar jag till hösten :).
Efter nån timme på loppisen åkte vi ner till Bonnstan och gick en sväng på markanden. Det var inte lika mycket att titta på där, eller det fanns en hel del där också, men inget som kändes direkt intressant. Det var mycket folk även här, men inte alls lika mycket som i Folkets Park. Det enda som var riktigt intressant här var den svalkande glassen som jag faktiskt lyckades äta upp innan den smälte bort.
Efter flera timmar i solen var det bara skönt att komma hem och lägga sig i soffan en stund. Och jag som typ aldrig bränner mig fick lite för mycket sol i nacken så jag är lite känslig där. Det ser nog lite konstigt ut för det är bara där jag är brun, ansiktet, nacken och halsen. Och så lite på armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0