Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sommarlov!

Idag hade jag min sista dag den här terminen. Det är så härligt! Nu ska jag typ bara sova i några veckor känns det som. Sen ska jag sticka, virka, scrappa och läsa. Det låter väl som en härligt sommar?
Fast just nu känns det inte så mycket som sommar. Både igår och idag blåste det väldigt mycket och det kan inte ha varit särskilt många plusgrader. Det kom en regnskur imorse också, men sm tur var var den över när vi skulle åka till universitetet.  Jag tror det blev oktober igen.
Det är så härligt att inte behöva åka dit mer på ett tag. Har några böcker som ska lämnas igen till läraren men det var ingen brådska så jag ska åka ner med dem nån dag när det passar. Det är också väldigt härligt att slippa allt skolarbete, att inte behöva tänka på en enda uppgift mer. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig och ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0