Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Andra chansen

Det blev hyffsat bra ändå, men jag måste säga att jag är lite besviken. Jag trodde att Starpilots skulle gå till final, jag var helt säker på det. Blev nästan lite upprörd när Caroline av Ugglas gick vidare istället. Den låten hade kunnat vara bra med någon annan, men nu lät det bara bedrövligt. Jag kan inte med människan.
Kanske var det plagiat-anklagelserna som hindrade Starpilots. Jag hör också att deras låt låter som några andra låtar, kanske lite för mycket men juryn godkände låten och det är en bra låt. Mycket bättre än Snälla, snälla. Jag tror att det hade kunnat gå riktigt bra för Higher
Röstade några gånger på den låten, men jag vet inte om våra röster kom fram för vi fick inte våra tack-för-din-röst-sms förrän 1-2 timmar efter att programmet var slut.
Bara att Sara Dawn Finer gick vidare i alla fall. Jag gillade inte riktigt låten första gången jag hörde den, men den blir bättre och bättre.
Nu blir det väl att heja på Måns i finalen, om jag ska se den. Nu när Starpilots är uträknade så är det den enda låten som är riktigt bra. Kommer heja lite på Heat också, gillar dem även om de påminner väldigt mycket om Europe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0