Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bilen är borta

Vi la in bilen på blocket igår och vi blev av med den på en gång. Det gick knappt en kvart innan den första hörde av sig. Inom lite mer än en halvtimem hade fem personer ringt. Jag var hos mamma och pappa så  jag fick åka med dem istället för att ta bussen hem för de som skulle ta bilen skulle komma och hämta den två timmar senare. Känns jättebra att ha blivit av med den. Den har ju bara stått här och sett ledsen ut sen olyckan. Nu behöver vi inte bry oss om den mer.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var faktiskt inte planerat att det skulle bli randigt, men jag hade gjort dom blå CupCakesen först och lat som jag är ides jag inte diska ur spritsen utan fyllde bara på med nutella och spritsade de andra och då blev det sådär randigt:-)

2009-03-23 @ 16:15:33
URL: http://detnyalivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0