Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vi fick den!

Det ringde en kille idag och sa att vi fick den där lägenheten vi var och tittade på. Wohoo :)  Nu ska vi bara skriva på kontraktet, försöka lösa det med dubbla hyror och planera möbleringen. Och så ska elen sägas upp och telefonen ska flyttas, adressändring ska göras.
Det ska bli jättekul att flytta tillbaka till Skellefteå. Har saknat "schtaan" och längtar tillbaka dit. Det blir mycket som ska göras. Och jag som sa att jag inte tänkte  flytta medan jag pluggade igen....  Det kommer bli tufft, men det ska gå. Vi har ju folk som kan hjälpa oss, som tur är.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt att flytta!:) Alltid kul att få inreda på nytt :)

2009-03-10 @ 15:35:13
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag hoppas också att jag får mycket jobb då.

2009-03-11 @ 13:35:03
URL: http://wicins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0