Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Again

Jag och syrran var på bio igår och såg 17 Again. Kanske inte det bästa tillfället att gå på bio för vi var bara 10-12 stycken i salongen, men vi hade kul i alla fall. Filmen var inte så tjollrig som jag trodde att den skulle vara.  Vissa delar av den var ganska allvarliga medan andra var så roliga så att man bara måste skratta. Zac Efron, som jag annars bara sett i Summerland och High Scholl Musical - filmerna var jättebra. Här visar han vad han kan, tycker jag. Mattew Perry var riktigt bra som den äldre versionen av huvudrollen, och kompisen var ju bara för rolig.
Det var t par skådespelare som jag kände igen, men som jag inte har en aning om var eller om jag sett dem i nåt förut, så det får jag väl ta och kolla upp. Det är lite störande när det blir så, men oftast lyckas man ju hitta dem. Om man kommer ihåg att leta efter dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0