Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Du ser ut som en bibliotekarie"

Var till optikern idag och bokade en tid för nya linser och glasögon.  Jag ska byta bågar den här gången och lånade hem flera par som jag ska prova ordentligt och få lite smakråd av familjen. Visade dem just för K och när han fick se några av dem sa han "Du ser ut som en bibliotekarie". Det gör väl inget, jag ska ju bli en sån :)
Han tyckte det första paret, ett par svarta, lite ovala bågar var de snyggaste och de tycker nog jag också. Familjen ska få vara smakråd lite senare, får se om de tycker samma sak. Har ett par riktigt häftiga bågar som bruna som jag också är intresserad av. Får ha dem till på fredag, så vi får se vad jag bestämmer mig för.


De svarta, som det lutar mest åt just nu

De häftiga glasögonen


Och så bibliotekarie-glasöognen




Det sista paret gillar jag också på nåt sätt. Det är lite kul med lite annorlunda glasögon. Men jag tror inte att jag komemr att välja dem. Det blir nog nåt av de första. Eller så blir det nåt helt annat.

Kommentarer
Postat av: Lola

Jag gillar de häftiga! Hoppas du hittar helrätt, det är inte kul att vara halvnöjd (som jag med mina...) Min brorsa har också provglasögon hemma, bara svarta bågar. Det blir alldeles för hårt för hans färger, han borde ha mörkbrunt. Men du kanske har kraftigare färger med ditt mörka hår så det blir snyggt med svart.

2009-05-28 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0