Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freja

Nu är tentan inlämnad så jag ska inte tjata mer om den.
Istället tänkte jag dela med mig av lite roliga och söta bilder på vår mysiga katt som bara är för söt. Det är så roligt att ta bilder på henne. Man får ha nära till kameran när hon är igång. Men det är ändå mycket som jag missat, som till exempel när hon hoppar över hunden eller balanserar längst upp på klöspelaren, eller när hon tog sig upp på hatthyllan.  Men en del har jag i alla fall lyckats fånga på bild.

Det såg så roligt ut så jag kunde inte låta bli att ta en bild av det.


Här har hon just vispat ner några figurer som stod på bordet. Kameran
är så seg så jag hann inte få med just när hon gjorde det, men ändå.


En av hennes favoritplatser att sova på


En annan bra plats att sova på :)


Och en till :) Hon är som hunden, han gillar också väskor.


Och här sover hon också. Helt själv gick hon in där också


Här kan man också sova :)


Det här är ingen bra bild, madrassen ser hemsk ut. Men hon skulle ner i den :)


Den här ryggsäcken var kul


Tittut





Vet inte vad det var som var så intressant med
den här väggen men nånting var det i alla fall


Kommentarer
Postat av: Lola

Haha! Det är verkligen kul med deras hyss. Tilda sover också med "armarna" över huvudet ibland.

2009-05-11 @ 18:42:28
Postat av: Louise

Haha, det verkar vara fart i den där katten!;)



Och tack för receptet; det av något lät ju väldigt enkelt och gott!:)

2009-05-11 @ 20:34:16
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0