Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Helgen

Det har varit ganska lugnt samtidigt som det har hänt en del.
Valborsgfirandet blev väldigt lugnt, knappt nåt firande att tala om alls. Jag och syrran grillade och det blev så gott. Sen fastnade vi framför tvn, men vi var ganska trötta av oss båda två.

På fredagen kom vårra kusiner från Stockholm och C hade med sig sin sambo B. Det var första gången vi träffade henne och hon var jättetrevlig.  Vi träffades på O'Learys och åt middag med dem där. Det var jättegott, men så mätt jag blev! Vi lyckades klämma i oss en efterätt också, men jag vet inte riktigt hur det gick till.

På lördagen fyllde morfar år och då var vi som vanligt på Aurum och åt lunch med alla. Sen for hem till min morbror och åt tårta. Ännu mer att äta och jag blev jättemätt igen. Men det var jättegott nu också.  De bor så fint där ute. Jag vill också bo bid vattnet så där och han en stor tomt och ett stort fint hus.
På kvällen kom Stockholmsgänget och grillade hos oss. Har faktiskt hunnit med att grilla tre gånger nu, men det är ju så gott.

På nåt sätt har jag lyckats jobba med tentan också, men nu står det helt still. Kom igång ganska bra ändå när jag började med mina sökningar, men det har inte varit lätt. Och nu har jag fastnat helt. Frågorna liknar varandra och jag tycker att jag har svarat på dem redan men tydligen har jag inte det. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Hoppas det lossnar snart för även om vi har en vecka till på oss så börjar jag känna mig lite stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0