Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapbooken

Det var verkligen hundra år sen jag scrappade. Kan ju ha att göra med att vi varken haft bläck eller färg till vår skrivare men jag har inte haft så mycket inspiration heller. Men nu börjar den vara tillbaka och jag gjorde faktiskt en LO för nån dag sen för Alla hjärtans dag. Det blev inte alls nåt speciellt men det var kul att pyssla med det igen.
Nu när inspirationen börjar vara igång igen så kanske jag kan ta och göra de där som jag inte har gjort  som jag borde göra så fort jag får bilder till dem. Bara vi får färg till skrivaren så, annars får jag försöka lösa det på nåt annat sätt. Och så skulle det vara kul att shoppa loss lite och köpa massa nya papper och grejer, men det blir väl så småningom det också. Så här ser i alla fall det senaste alstret ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0