Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej då, Reza

Jag tycker det var rätt att Reza åkte. Hon har varit väldigt bra och jag har gillat henne mer och mer, men hon har ändå tappat lite tycker jag. Och nån måste ju åka. Och det var tur att inte Erik gjorde det. Kändes väldigt otippat att han skulle hänga löst.
Alla var jättebra igår, men Calle var ändå bäst. Han gjorde sina bästa framträdanden hittills. Han har verkligen utvecklats, han är den av dem som har utvecklats mest. Skulle vara kul om han vann just därför. Fast jag tycker ju att han är väldigt bra så jag skulle ju gärna se att han vann ändå.
Alla som är kvar förtjänar ju egentligen att vinna. Det är bara bra personer som är kvar nu och jag vill ha kvar alla. Det är nästan lite synd att  några till ska åka ut. Men om jag måste välja så ser ändå min topp tre ut så här; Calle, Erik, och Mariette. Vem som sen vinner av dem spelar ingen roll. Hur ser din topp tre ut?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tove, Calle, Erik.

Mariette har jag sagt tidigare varför hon inte ska vara med. :-) Tycker att det var supersynd att Reza åkte, men jag hade ledsnat på henne. Mariette ser man ingen skillnad på överhuvudtaget tycker jag. Hon är lika som hon var redan från början. Så bort med henne.

2009-11-21 @ 19:13:58
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0