Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Helgens filmer

I lördags var vi på bio och såg 2012. Just innan vi skulle fara ringde en kompis till K som hade sett den. Han tyckte den var dålig, men jag tycker den är jättebra och K gillar den också. Den var väldigt spännande, jag vet inte hur många "oj" och "herregud" som jag släppte ifrån mig under filmens gång. Naglarna fick sig en omgång också. Jag undrar hur de har gjort alla specialeffekter. Det var väldigt häftigt. Och tur att det bara är en film. Fast skulle det hända i verkligheten är det ju inte så mycket man kan göra.

Vi såg också nya Transformersfilmen , De besegrades hämnd. Den var också väldigt bra. Har ju den första filmen så det är ju klart att jag måste ha den andra också. Den här var väldigt bra, men jag tror att första är bättre. Eller jag vet inte, jag har inte bestämt mig än. Det var mer action och lite mindre handling i den här filmen. Väldigt häftiga specialeffekter även här, och jag undrar hur de har lyckats med dem också. Men det är ju så mycket man kan göra i filmer nu för tiden. Jag undrar om de har planer för en tredje film. Det skulle inte förvåna mig. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0