Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilla sötisen

Jag kallar henne vårat lilla blåbär och K tycker hon ser ut som en liten smurf :)




Det blev en liten nallebjörn av henne också. Overallen har hon fått av sin mormor och morfar och hon blev ju så söt! :) Mästerfotografen (alltså jag) lyckades ju tyvärr inte så bra med bilden eftersom den blev så ljus, och så kom ju fodralet till kameran med på bilden också...




Här ligger hon och sover så gott i soffan inlindad i sin härliga fleecefilt som hon fått av farmor. Jag tror att hon har lärt sig av pappa att sova med armarna så där, men han skyllde på hunden :)


Kommentarer
Postat av: Lola

Åh vad hon är söt! Och pytteliten! Overallen ser riktigt stor ut på henne =0)

2009-11-10 @ 16:59:53
Postat av: Malin (Mejas mamma)

hihi så söööt!!! Jag längtar efter att få snusa bebis jag också nu!! :-)

2009-11-10 @ 18:35:28
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0