Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite av varje

Sambon sitter och ser på The Grudge men själv håller jag mig undan från tvn just nu. Lite svårt i och för sig eftersom datorn står bredvid. Men eftersom jag inte vill "kallsvettas och nästan kräkas av skräck" så försöker jag låta bli att titta åt det hållet. Jag är alldeles för lättskrämd och vill gärna kunna sova gott i natt.  Smygkikar bara lite grann då och då när det inte verkar så hemskt. Man hör ju på musiken om inte annat :)
Så medan han ser på film pysslar jag med massa andra saker istället. Sitter och kollar runt lite på internet, lagar mat och stickar på min filt. Eftrersom jag är tjej går det alldeles utmärkt att göra allt det samtidigt. :)
Det börjar vara ett tag sen jag började med stickningen, men det kom ju en liten bebis som tog upp min tid och ork istället. Har bara småstickat lite grann sen dess,  men idag har jag suttit nån timme i alla fall. Men garnet är slut nu så jag måste köpa nytt innan jag kan fortsätta. Det kommer ta ett bra tag innan jag är klar, för jag har kanske bara gjort en tredjedel än så länge. Stickar på rundstickor så i nuläget ser det kanske inte så mycket ut som en filt, och jag har faktiskt ingen aning om hur bred den blir.


Kommentarer
Postat av: Lola

Får du sova gott om nätterna i vanliga fall då? Trodde det var si och så med det nu =0)

2009-11-16 @ 22:10:05
Postat av: Mochride

Jo, det varierar lite. Jag får ju inte riktigt bestämma över det längre, men jag slipper i alla fall mardrömmar :)

2009-11-17 @ 21:21:58
Postat av: Jen

Tack för kommentaren. Det är riktigt kul att se allas åsikter, verkligen delat. :)

2009-11-18 @ 13:36:34
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0