Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapping

Ska börja scrappa igen, det var verkligen jättelänge sen jag gjorde det. Har ju gjort album om mig och K och M måste ju få ett eget hon också. :) Så när vi var en sväng på stan igår så köpte jag ett litet kit med album, papper och stickers. Det var nära att jag bröt ihop lite för papper och stickers satt fast i albumet. Det var inte det lättaste att skruva isär och sätta ihop igen, men det gick till slut. Ska bara ordna lite med de bilder jag vill och sen är det bara att sätta igång. Ska bli kul att pyssla med det här igen. Storleken på papperna är mindre än det jag är van vid, bara 15x15 istället för 30x30 som jag använt mig av tidigare men det ska nog gå bra det också. Ska bara hitta fina papper i den storleken. Men det verkar finans ganska mycket av det på Tradera till exempel. Köpte handgjorda stickers tidigare i veckan också som jag kanske använder både till M:s album och till vårat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0