Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Topp tre

Så var det bara tre kvar. Det var inte särskilt oväntat att Tove var den som skulle få vara kvar och Mariette den som skulle åka ut. Jag gillar Tove, men jag förstår inte riktigt hur hon kan vara så populär. Och jag tycker att Mariette är mycket bättre än hon. Synd att hon inte klarade sig till finalen, men jag är övertygad om att hon får en musikkarriär ändå.
Nu hoppas jag att det blir Erik och Calle i final. Erik utklassade de andra totalt i fredagens final och visade verkligen hur bra han är. Även Calle var väldigt bra, han har utvecklats mycket på vägen. Men jag skulle tro att det kommer att stå mellan Erik och Tove, och i så fall hopppas jag att Erik vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0