Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Förkyld....

Har mer eller mindre sovit bort den här veckan. Åkte på en ganska ordentlig  förkyldning och har inte orkat så mycket mer än att sova. Det är först de senaste dagarna som aptitet börjat komma tillbaka och jag orkat vara uppe. Har sovit nån timme ändå, eftersom jag fortfarande är lite trött men det är mycket bättre nu.
Känns lite taskigt att bli sjuk nu eftersom jag bara hade den här veckan kvar av praktiken, men det är ju inte så mycket att göra åt. Samtidigt ät det ju bra att det blev nu, för det hade varit ännu jobbigare att bli förkyld sen.
Ska gå förbi på biblioteket på tisdag och lämna nyckeln och säga tack för mig. Det har varit en jättebra praktik och jag har trivts jättebra. Jag hoppas jag kan komma tillbaka dit sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0