Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol

Ännu en veckofinal avklarad och en till som har åkt. Jag förstår inte hur Eddie kunde hänga löst förra gången och jag förstår inte hur han kunde göra det nu heller. Men både då och den här gången var det rätt person som fick åka hem i alla fall. Men Rabih borde ha hängt löst i stället för Eddie, han blir bara sämre och sämre medan Eddie blir bättre och bättre.
Erik var som vanligt bäst, och även Reza. Nån av dem borde vinna det här, men det har jag nog sagt förut. De andra gjorde också väldigt bra ifrån sig och jag tror nästan att Tove gjorde sitt bästa framträdande hittills. Mariette var jättebra och jag håller inte med juryn. Men det är ju ganska ofta som man inte gör det.
Och den där reklamen mitt i utslagningsdelen är ju ganska värdelös. Det ska väl öka spänningen, men den är ju bara irriterande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker verkligen inte om Mariette. Däremot håller jag med dig om att Erik och Reza är bra, de med Tove är mina favoriter. Sen kan Rabih åka hem, hans röst är för mesig. :-)

2009-10-31 @ 20:22:31
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0