Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol

Hade ju tänkt skriva om gårdagens Idolfinal men blev lite distraherad av allt datakrångel. Förra veckofinalen glömde jag helt bort att skriva om så den får väl komma med i den här inlägget.
Det var mycket bättre den hä rveckan än den förra. Första halvan av startfälten var ganska dåliga medan andra halvan var betydligt bättre. Karolina var den första som fick åka, kanske var det fler än jag som distraherades av den där hemska kjolen. Hade helst velat se att det var Camilla eller Nicklas som åkte, men jag gilalde inte riktigt Karolina så det var nog rätt att hon åkte ändå.
Även den här veckan började lite halverst, men rycktes upp ordentligt när Reza kom in på scenen, precis som förra gången. Hon är så otroligt duktig och börjar bli en favorit. Erik var också väldigt bra, men när är han inte det?  Var lite rädd att Calle skulle hänga löst, men som tur var så klarade han sig.
Det blev Camilla och Nicklas som hängde löst och de var precis dem jag ville ha där. Jag tycker inte att han passar i Idol, och hade velat att det var han som åkte. Camilla gillar jag fortfarande inte riktigt, men hon börjar bättra sig i alla fall. Det är fortfarande lite för mycket dansband över henne tycker jag, men hon borde ändå ha fått vara kvar en vecka till. Får väl hoppas att Nicklas åker nästa gång istället. Undrar vad det blir för tema då.

Kommentarer
Postat av: Gin

hehe.. eller hur!? :) Vad händer idag då?

2009-10-19 @ 09:23:32
URL: http://lattens.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tycker också det var rätt som hängde löst. Vem av dom som än hade åkt hade det varit bra tycker jag. Jag hopas Nicklas åker nästa gång.



Du får vänta några år så får du också skaffa en hund därifrån :)

2009-10-19 @ 16:28:56
URL: http://wicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0