Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tänk vad livet kan förändras

För ett par år sen trodde jag aldrig att jag skulle befinna mig där jag är nu. För ett par år sen trodde jag inte att det fanns nån för mig. Men så kom K in i mitt liv och allt förändrades. Han gav mitt liv en ny meningen. Nu tar livet en ny vändning igen och kommer ge oss ännu en ny mening. Vi håller på för fullt med att förbereda för det llilla liv som ska delas med vårt. Det trodde jag inte heller för ett par år sen.
Jag kan fortfarande inte fatta att vi snart ska bli föräldrar. Det känns nervöst och väldigt spännande men jag vet att det kommer att gå jättebra. Jag har K vid min sida och tillsammans klarar vi allt.

Kommentarer
Postat av: Lola

Det är verkligen en spännande resa ni har påbörjat! Bara att njuta!

2009-09-11 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0