Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En liten jämförelse

Jag tycker ju att M är ganska lång med sina 67 cm, eller hon var det sist hon mättes när hon var 5 månader och 3 veckor. Nu är hon förmodligen nån centimeter eller två längre. Jag tittade i mitt gamla hälsokort från när jag var liten och jag var inte 67 cm lång förrän jag var 9,5 månader. Så antingen var jag jag ganska kort med mina 62 cm när jag var 6 månader, eller så är det så att M faktiskt är ganska lång. Men hon har ju som jag sagt tidigare lite att släkta på. Jag är i alla fall säker på att hon kommer bli längre än mig. Säkert kring 1,70 i alla fall. Men det får vi se ju, hon kanske stannar av i växandet också. Ska i alla fall bli kul att se hur lång hon blivit vid nästa mätning som är om ca en vecka. Har frågat mamma och pappa ganska mycket om hur vi var när vi var små. Det är ganska kul att jämföra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0