Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inspirerad eller....?

Sitter här med inspirationen nånstans i bakhuvudet. Jag vill skriva nåt men vet inte vad. Jag har börjat på en ny berättelse som jag egentligen har kommit på ganska mycket till, men som jag inte riktigt har ork eller inspiration att skriva ner. Och berättelsen jag håller på att renskriva ska vi  inte prata om.... Det har nog aldrig gått så trögt för mig att renskriva något förut och ändå tycker jag jättemycket om handlingen och speciellt slutet.
Känner mig lite smått rastlös också tror jag, men klockan är för mycket för att jag ska orka göra nåt. M sover sött efter att ha pratat med sina fötter under kvällen och det borde nog egentligen jag också. Imorgon ska vi titta på bilbarnstolar och kanske ta en lång promenad om vädret tillåter. Kanske kommer jag på nåt att skriva då, Promenader brukar vara bra för inspirationen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket!



Mvh Linda

2010-04-20 @ 16:33:04
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0