Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu har cykeln kommit fram

Idag har jag cyklat en sväng och det var riktigt härligt. Eftersom jag är ovan så känns det lite i benen men det går nog snart över. Jag cyklar ju aldrig på vintern (med några få undantag) och är inte så mycket för att cykla annars heller, men nu tycker jag ändå att det ska bli ganska trevligt att fara ut och cykla. Längtar till i sommar när vi kan fara ut på lite cykelturer, kanske ha med lite fika och sätta oss nånstans och ha picknick. Så småningom ska vi nog köpa en sån här så att M kan följa med. Jag inbillar mig att det är bättre med en kärra än en stol man sätter på pakethållaren, men jag kan ju ha fel. En sån där kärra kan man ju använda till annat också.

Kommentarer
Postat av: Lola

Blir säkert bra med en kärra. Fast att den hänger efter cykeln kan ju kännas jobbigt det med, tänk om den flyger av utan att man märker nåt. Vi hade barnsitsar när jag var liten och det var aldrig problem med dem.

2010-04-14 @ 22:16:25
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Såna hade vi också och det gick jättebra. Visst får man tänka sig för lite med en kärra, men på nåt sätt känns det ändå bättre med en sån.

2010-04-14 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0