Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKEA

Idag har vi varit på IKEA. Vi åkte till Happaranda tidigt imorse och kom fram lite efter halv 11. Jag har aldrig varit på IKEA i Happaranda förut så det var kul. Jag hittade hur mycket som helst jag ville. Om vi bara hade haft mer pengar, en större lägenhet eller till och med ett hus så hade jag kunnat köpa massor med grejer till M:s rum om hade haft ett eget, ett nytt kök, garderober och skåpar m.m. Det blev betydligt mindre grejer jag handlade. En tillbringare i plast, några nya handdukar till badrummet, haklappar, bakformar, pluggar till eluttag, spärrar till dörrar och lådor, sånt där man sätter på vassa hörn, en skärbräda. Det hade kunnat bli mycket mer men det får bli en annan gång.
Innan vi åkte hem gick vi in på Candy World och det är en godisaffär. Lite tid och beslutsångest är inget bra när man har hur mycket som helst att välja på men det blev i alla fall en klubba som smakade lite som tuggummikulor och lite choklad som jag fick kasta i mig innan det smälte bort i värmen.






Kommentarer
Postat av: Lola

Säger du skåpar?! Det måste vara dialekt =0)

Jag tycker om IKEA, man kommer alltid hem med nåt smart för inga pengar.

2010-08-07 @ 22:35:01
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Ha,ha jag gjorde visst det. :) Jo, det är dialekt, men jag säger inte alltid så, det råkade bara bli så nu.

2010-08-07 @ 22:44:49
Postat av: Steinarjennie

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-11-10 @ 06:31:18
URL: http://steinarjennie.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0