Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Loppis idag

Tror ni inte att jag trampade i den där jäkla gropen idag också. Så nu har jag en stukad fot och ett uppskrapt knä. Inte särskilt kul. Hade ont i foten hela tiden på loppisen idag, och har fortfarande ont. Det lär jag förmodligen ha ett tag också eftersom den är stukad.
 Det blev ingen loppis förra helgen eftersom det regnade men idag blev det jättebra väder som passade perfekt för loppis. Det var jättemycket folk, både som sålde och som köpte. Det gick riktigt bra för oss. Vi blev av med det mesta och hade betydligt mindre med oss hem. Vi fick köra två vändor på morgonen för att få dit allt men rymde allt i bilen på vägen hem.
Vi var dä strax före kl 8 och det behövdes. Det var inte så jättemånga där när vi kom dit men de kom fler och fler allt eftersom. När loppisen började klockan 11 var Folkets park fullt av folk. Det är tydligt att man måste vara där väldigt tidigt för att få en bra plats, eller för att få en plats överhuvudtaget. De som vill köpa kommer lite allt eftersom de också. Det är folk där och tittar på det man har innan man ens fått ut alla grejer ur bilen. Det tycker jag är lite stressande, men samtidigt brukar man hinna bli av med en hel del innan klockan blir 11. Jag är i alla fall väldigt nöjd med idag.

Kommentarer
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

sv: tackar. Jaa säg till då du lagt till mig så gör jag detsamma =)

2010-08-15 @ 18:54:06
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, det är bra att storhandla, både för miljön och plånboken. Speciellt om man alltid tar bilen när det ska handlas. :)

2010-08-15 @ 19:04:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

sv: lagt till dig me nu..

2010-08-15 @ 19:04:51
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Olaijohanne

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:40:10
URL: http://olaijohanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0