Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu är jag redo

Nu har jag laddat upp med block i olika färger, en pärm, överstrykningspennor och en liten almanacka. Och så har jag varit och hämtat en bok som jag får låna av en klasskompis från min förra klass. Har beställt en bok också som kommer till veckan.
Känns fortfarande lite pirrigt att börja om i en helt ny klass, men det ska nog gå bra. Jag kommer säkert vara jättenervös på måndagkväll och tisdagmorgon. Men jag kommer överleva och förhoppningsvis blir det inte allt för svårt att lära känna de andra.


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: spännande med fågelspindlar! hur kom du på att köpa såna? :)

2010-08-27 @ 16:57:57
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag tror inte du behöver vara nervös alls, du lär ju hitta några i nya klassn som du klickar med ganska direkt. Lycka till!

2010-08-27 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0