Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu är terminen snart igång

Har just ätit lunch och väntar på att föreläsningen ska börja. Känner mig ganska hemma trots att jag inte sett en människa jag känner. Eller jo, det har jag visst förresten. Mötte K.s bror när jag kom hit, annars har jag inte sett ett enda bekant ansikte. Men det ska ändå bli ganksa kul att se vilka som går i klassen, det kan ju faktiskt vara nån jag känner eller känner till.
Just nu känner jag mig ganska peppad på att få komma igång. Hjärnan gick på högvarv igår kväll och jag tänkte jättemycket innan jag skulle somna men jag var jättetrött så det var ändå inte problem att sova. Lyckades slumra lite på bussen på vägen hit också.
Jag ska försöka plugga så mycket jag kan på bussen, men jag vet att det kan bli svårt. När jag brjade plugga här läste jag alltid på bussen. Förra gången blev det ganska mycket sovande på hemvägen istället. Det är något väldigt sövande med att åka buss och bil. Får se hur det går idag eftersom jag kommer hem så sent. Har tänkt plugga lite om jag kan hålla mig vaken. När jag kommer hem ska jag krama M som jag då varit borta från hela dagen. K ska också få en stor kram.
Nu ska jag ställa in mig på pugg och förbereda mig lite innan vi börjar.

Kommentarer
Postat av: louise

tack så mkt!:)

2010-09-01 @ 17:53:00
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0