Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Onsdag

Det är så härligt att vakna och se ut genom fönstret och se solen. Jag kommer sakna det sen i vinter när det kommer vara mörkt både morgon och kväll.
Syrran åkte till Spanien i morse. Jag vet inte hur vädret är där i augusti men jag är i alla fall väldigt avundsjuk. Det skulle vara kul att åka dit nån gång. Blir det mycket sol och bad så kommer hon se ut som en pepparkaka när hon kommer hem. Då kommer jag vara ännu mer avundsjuk. Vi brukar "tävla" om vem som blir brunast. Men hon får ju ett rejält försprång nu eftersom jag knappt har solat alls i sommar och hon åker utomlands.
Det är i alla fall sommarväder idag igen och jag får vara nöjd med det. Det är lite molndis men inget som stör varken solen eller värmen.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, pizza är gott det. Åt alltid samma pizza som du förr. :P

2010-08-11 @ 11:49:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Feliciaa'

Tack ja jag älskar dom :D

kram

2010-08-11 @ 12:29:19
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0