Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vilket väder det blev...

När jag tittade ut genom fönstret imorse såg jag att det var blött på marken och hade regnat. Efter ett tag tittar jag ut genom fönstret igen och då regnar det. Sen dröjde det inte länge innan det vräkte ner. Och i det där ösregnet skulle jag gå till förskolan med M. Det var tur att jag hittade mina regnkläder för annars hade jag blivit väldigt blöt. Men några stövlar hittade jag inte så jag blev blöt om fötterna. Fick byta sockar när jag kom hem.
När jag var liten hade jag kompisar som tyckte att det var bra att jag hade glasögon, jag fick ju inga regndroppar i ögonen. Nej, men man ser ju inget istället eftersom regdropparna lägger sig på glaset.
Jag hoppas att det slutar regna, eller att det ialla fall regnar mindre i afton. Det är inget roligt när det ska vara sånt här väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0