Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En ganska bra dag

Den här dagen har gått ganska fort känner jag nu. Jag hann inte göra så mycket som jag hade velat men det har ändå varit en bra dag.  Vi fick besök av några  kompisar som var här en stund och det tyckte M var lite spännande. Hon var lite avvaktande till en början eftersom hon inte kände igen dem, men sen ville hon både gå iväg med dem och leka lite med dem. Hon var så söt och hade riktigt kul. Nu sover hon gott och kommer nog göra det hela natten. Hon har knappt varit stilla en sekund sen hon kom hem. Som vanligt alltså. jag förstår inte var hon får all energi ifrån.
Nu blir det att krypa ihop i soffan med en kopp te och se film. Vad vet jag inte än. K skulle gå och hyra nåt innan kvällsvängen med hunden. Hoppas det inte blir nåt allt för läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0