Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En kall promenad till stan

Jag vet att jag tjatar om att det är kallt, men det är ju det. Fast jag ska försöka att ine prata så mycket om det, det blir ju så tråkigt. Idag har det varit 15-20 minusgrader igen. Men jag och syrran tog ändå en promenad in till stan i eftermiddags. Vi försöker åker nästan aldrig buss eftersom det är så pass dyrt, men det tar bara ungefär en halvtimme att gå in till stan och det är ju egentligen en ganska algom promenad. Men på hemvägen åkte jag buss eftersom det var så kallt.
Vi träffade mamma på stan och gjorde bort lite julklappsshopping. Vi har gjort det väldigt enkelt för oss och kommer ge samma sak till alla, nåt sånt där som alla mor- och farföräldrar brukar uppskatta väldigt mycket. Så nu är vi helt färdiga med våra julklappar och det blev inte lika dyrt som jag hade trott. N hittade en tröja som såg lika busig ut som M så det blir hennes julklapp till henne. Hon kommer bli så söt i den.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Spelar inte så stor roll för mig heller, men tror nästan att Jay vinner.



Fin blogg förresten =) Ha en trevlig kväll!

2010-12-09 @ 22:41:36
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - TÄVLING PÅGÅR

Svar: Ja ellerhur, nu ser ju datorn mycket roligare ut:)) du får väll gå in och kolla på hemsidan jag skrev, finns as mycket där!

2010-12-10 @ 08:59:03
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

tack tack :D

2010-12-10 @ 09:42:38
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0