Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En liten hjälpreda

M är så duktig. Hon har lärt sig att lägga hundens leksaker i hans bädd. Hon vill ibland leka lite med hans leksaker när hon ser dem, speciellt bollen, men då har jag sagt att "det är hundens leksak, kom så lägger vi den i hans säng" och så har vi gått dit med den. Nu har hon lärt sig det där. Tidigare idag hittade hon en av hans leksaker, tog upp den och gick med den till hans bädd. Helt själv. Senare under dagen hittade hon en annan leksak, tog mig i handen och gick till hans bädd med den. Då behövde jag inte heller säga nåt utan hon visste precis vad hon skulle göra. Jag blev så stolt :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

brukar bli så när dem gör flera i en serie. =) Allt bra? =)

2010-12-27 @ 11:02:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0