Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar innan uppsatsen ska vara inlämnad. Det har gått ganska bra. Men sista veckorna har jag haft lite problem med motivation/inspiration så sista tiden har det inte gått så jättebra. Men jag är mer eller mindre färdig så det är egentligen bara lite småfix kvar. Jag har fortfarande lite prestationsångest och den kommer bli ännu större när jag lämnat in uppsatsen och när jag läser de andras. Ska ju opponera på en uppsats skriven av nån i min handledningsgrupp och det kommer vara svårt som vanligt. Men jag tror att jag kommer klara av det den här gången också.
När jag är färdig hoppas jag att det finns chanser för jobb. Det lät ganska bra när jag hörde mig för så det är bara att hålla tummarna. När jag inte skriver på uppsatsen längre ska jag ta tag i ett annat skrivande där jag också haft brist på motivation. Jag måste renskriva färdigt boken, den har väntat alldeles för länge på att bli färdig. Och sen hoppas jag att jag kan få inspiration till att börja på en ny, Jag har flera påbörjade men jag tror inte att det blir nåt av dem. Längtar efter att skriva nåt nytt och riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det sista går bra! Vi lämna in vår den 19dec njuter va ledigheten :)

2010-12-30 @ 17:04:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0