Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Förkyld

Stackars liten har blivit förkyld igen. De ringde från förskolan igår bra nån nårga timmar efter att jag lämnat henne och sa att hon hade feber. Hon sovde väldigt mycket igår, men var så slut på kvällen att hon ändå somnade samma tid som hon brukar. Idag är hon lite piggare, hon har ingen feber men hon hostar mycket och näsan rinner hela tiden. Tycker synd om henne.
Jag håller på att bli förkyld jag också. Har ont i halsen och är lite tät i näsan. Förhoppningsvis blir det inte värre än så. Jag vill inte och har inte tid att vara sjuk nu.

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Kul att du är med i dagens blogg! LYCKA TILL =)

2010-12-14 @ 15:01:11
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0