Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gott Nytt År!

Då var det den sista dagen för det här året. Jag fattar inte var tiden tagit vägen. Det har gått så fort. Jag började ju nyss med hösterminen och nu är uppsatsen nästan färdig. M har redan gått 4 månader på dagis och har blivit 14 månader. Hon har utvecklats enormt mycket det här året. Det är helt otroligt.
Nu har vi ett nytt år att se fram emot, med förhoppningsvis jobb och ny lägenhet. Och så en massa kärlek och omtanke förstås. Och så hoppas jag att mina önskningar slår in, men det beror lite på mig själv också.
Har legat nästan hela dagen med migrän, men nu är det bättre och jag ser fram emot en mysig kväll med min lilla familj. Vi ska äta gott och ha det bra tillsammans. Precis som jag vill ha det.
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Lola

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 18:21:25
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

oj var hon bara 10mån när hon började på dagis??

2010-12-31 @ 19:23:35
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0