Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lunch på stan

Jag träffade E på stan idag och åt lunch. Vi har knappt pratat med varandra sen vi slutade jobba tillsammans men nu har vi tagit upp kontakten igen och det är jättekul. Vi gick på hotell och café Victoria och jag åt en jättegod tacotallrik. Men det var mindre än jag minns att det var när de hade kycklingtacos. Lite synd att de inte hade det nu för det var väldigt gott.
M sov nästan hela tiden. Vi hann både äta och prata en stund innan hon vaknade. När hon gjorde det fick hon lite mellanmål och sen busade hon lite med E. De hade ganska kul. Sen ville M gå en liten promenad och vi mötte ett annat litet barn som M tyckte var väldigt intressant och de tyckte han också.
Efter lunchen blev det lite snabb julklappshandel och sen sa vi hej då. Det var jättekul att komma iväg så här och jag tror att M tykte att det var ganska kul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0