Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Måndag

Måndag igen, och en ny vecka. Jag tycker fortfarande inte riktigt om måndagar även om det nu inte spelar så stor roll vilken dag det är. Alla dagar är ju ganska lika när man är hemma. 
Igår var det ju 22-25 minusgrader och riktigt kallt. Det är nästan varm ute idag, det är bara 5 minusgrader. Jag var lite för varmt klädd när jag lämnade och hämtade M på förskolan idag. Det är nästan lite lustigt hur graderna ute kan växla så mycket från en dag till en annan.  Jag skulle vilja att det håller i sig ett tag nu. Mellan 2-10 minusgrader är ju som sagt precis lagom.
M som var sjuk nästan hela förra veckan tyckte förresten att det var väldigt roligt att vara tillbaka på förskolan. Så fort jag fått av henne ytterkläderna gick hon fram till förskoleläraren och gick runt lite med henne för att titta på olika saker i hallen och sen ville hon gå in i lekrummet och leka. Det var som att hon glömde bort att jag var där, så roligt var det att vara tillbaka. Det är ju iförsig nästan alltid så när vi ska lämna henne, hon går direkt till personalen och är redo att leka. Men det är bara bra tycker jag. Visst är det lite tråkigt att inte säga hej då ordentigt, men det visar ju bara ännu mer hur mycket hon trivs där.

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

OJ vad kallt ni har det! Hehe :) Hoppas att allt är bra ikväll!



Kramkram

2010-12-06 @ 18:51:44
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0