Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mord och inga visor

Jag skrev om Dr Quinn för ett tag sen som var en av mina favoritserier när jag var lite yngre. En annan serie som jag tyckte mycket om var Mord och inga visor. Jag har tittat lite på det i helgen, det visas på TV4 Guld. Det var lite kul att se det igen för det var väldigt länge sen. Det blev några filmer också, jag tror att det blev 4 stycken. Jag har sett 2 av dem och är de var också bra. Har hittat dem också på dvd så det kanske blir nåt att inhandla i framtiden.

För er som inte vet vad serien handlar om så handlar den om deckarförfattaren Jessica Fletcher. Hon  är en omtänksam kvinna med mycket fantasi och var hon än befinner sig sker det mord som hon hjälper till att lösa.

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt :)

2010-12-12 @ 14:33:18
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0