Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stackars liten

Det är verkligen inte lätt att vara liten och vara sjuk. Det har varit några riktigt jobbiga dagar för M och det lär fortsätta så några dagar till. Det har varit jobbigt för oss allihop då ingen av oss fått sova så mycket de senaste nätterna. Häromnatten vaknade hon en gång i timmen och var törstig och hade hög feber. Igårnatt vet jag faktiskt inte om hon sovde nåt alls, det var inga lnga stunder i alla fall. Nu har hon äntligen somnat för ikväll och jag hoppas hon får sova i natt. Och så hoppas jag att hon får tillbaka aptiten för hon äter nästan ingenting just nu. Hon dricker mest vatten men det är ju det viktigaste, att hon får i sig vätska.
Nu ska jag ta mig en kopp te och sen ska jag förhoppningsvis sova jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0