Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alverfolket

Min lycka är gjord. Nästintill i alla fall.
För ett par år sen läste jag Alverfolket (Elfquest) första gången. Det är en underbar serie som skapades av Wendy och Richard Pini och det första albumet kom ut i Sverige 1983 så det är en gammal serie. Men handlingen är väldigt bra och det är snyggt tecknat. Det här är nåt av det bästa jag läst, men tyvärr har vi inte de sista albumen i serien. Jag vet inte ens om det finns att få tag på på svenska.
Nu har jag i alla fall hittat hemsidan och jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Där kan man läsa hela serien på engelska online, helt gratis, och även alla andra serier som hör ihop med originalserien. Äntligen får jag veta hur det slutar. Det kommer ta tid att ta sig igenom alltihop, men jag tror att jag ska försöka i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Lola

=0)

Ja det låter som det är på tiden att du får reda på slutet nu!

2010-02-15 @ 17:00:56
Postat av: Placebohoe

Det är nog smart :) Jag längtar tills jag också kan få se den med engelskt tal :) kram

2010-02-15 @ 20:09:03
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0