Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deltävling 2

Melodifestivalens andra deltävling är avklarad. Gäsp, snark.... Hade hoppats att den här gången skulle vara bättre än förra men det var den inte. Jag kommer inte ens ihåg låtarna. Eller jo, jag minns en, den första låten, "Manboy" som sjöngs av Zac Efron-look-aliken Erik Saade. Den var ganska trallvänlig och fastnar lätt, men egentligen vet jag inte vad jag tycker om den. Det var ingen låt som jag tyckte var riktigt bra och det är ju tråkigt. Satt mest och försökte komma på var jag hört Dolph Lundgrens röst förut. Har hört honom i nåt tecknat, barnpogram eller film, men jag kan inte komma på vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0