Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En duktig dag

Jag har haft en sån där duktig dag idag. Känner mig ganska slö så egentligen hade jag helst velat bo i soffan och vid datorn hela dagen men det går ju inte för sig. Har istället tagit mig i kragen och varit riktigt duktig. Har både tvättat, damsugat och diskat idag. Och så ringde jag till mitt förra sommarjobb för att höra om sommaren, men det är en ny chef så vi får se hur det går. Ska söka på ett annat ställe som jag också jobbat på tidigare, men mest hoppas jag på biblioteket som jag ringde förra veckan. Hon hade haft mig i tankarna så det var bra att jag ringde. Skulle vara kul att jobba där. Har även fyllt i ansökan om förskoleplats. Det är ju drygt ett halvår kvar innan det är dags men jag tycker om att ha lite framförhållning och vara ute i god tid. Ska skicka iväg dem lite senare så är det gjort. Ska snart ut med hunden, sen laga middag och när det är gjort kanske jag kan bosätta mig i soffan en stund med stickningen. Filten är fortfarande inte färdig så M kommer knappast få användning av den i vinter. I den här takten blir den väl klar lagom till sommaren så det blir väl kanske till hösten/nästa vinter som hon får använda den.

Kommentarer
Postat av: Lola

Ojoj! Alltid bra med såna dagar då man får allting gjort. Då kan man slappna av och njuta på ett annat sätt efteråt =0)

2010-02-03 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0