Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fick ett paket idag

Jag fick mitt välkomstpaket från Creative Club idag. Det var massa fina grejer, snygga papper, en stämpel och stämpeldyna, lite dekorationsgrejer mm. Jag kommer få ett paket i månaden i fortsättningen, om jag inte avbeställer. Jag kan själv välja vilka paket jag vill ha.
Nu när jag fått lite mer nya grejer så måste jag verkligen komma igång med scrappandet. Jag har jättemycket att scrappa om mig och K och så började jag ju på ett album till M också. Ska scrappa lite med några av bilderna vi hämtade ut och så ska jag skriva ut lite bilder från datorn också. Ska bli kul att börja med det här igen. Det blir ju inte så ofta nu mer.

Kommentarer
Postat av: Lola

Kul med nytt pyssel! Var inne på Panduro Hobby idag, mamma köpte lite scrapark som hon ska ha i köket till nånting. Tänkte på dig när jag bläddrade bland arken där.

2010-02-20 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0