Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Filmer att se fram emot

2011 verkar bli ett riktigt filmår. Tyvärr är det ju ett år dit men då man i alla fall nåt att längta efter. En film som jag, (ja, sambon också) längtar extra mycket efter är Elfquest. Såg på imdb.com att den är planerad till just 2011 och det ser vi verkligen fram emot. Hoppas bara att den blir lika bra som seriealbumen.
En annan film som jag ser väldigt mycket fram emot är Outlander som är baserad på Diana Gabaldons bok. Den hoppas jag också ska vara väldigt bra, men det är en bok på ca 1000 sidor som blir en film på ca 1.5 timmar så det är ju väldigt mycket som kommer falla bort.
Andra filmer som kommer 2011 och som vi vill se är:

Ghostbusters III
Pirates of the Caribbean: On stranger tides
Transformers 3
Rambo V: The savage hunt
Underworld 4
Terminator 5
X-men Origins: Wolverine 2
Men in black 3
Kung fu panda 2: The kaboom of doom
Happy feet 2
Conan
Footloose
The smurfs
Ghost rider 2
National Treasure 3
28 months later
Untitled I Am Legend prequel
The blob
The frog king
Untitled Bridget Jones Project
MacGyver
The unforgettable
Jägarna 2
How to be single
Moby Dick
The chronicles of Narnia: The silver chair
Lost and found
Just another love story
Kong: King of Skull Island

Eeh, alltså vi kommer ju inte få göra annat än att gå på bio nästa år....


Kommentarer
Postat av: Lola

Blir ju nästan stressigt!

Jag har bara en film jag vill se, och det är i år: Alice i underlandet i 3D. Längtar!!

2010-02-17 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0