Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Framgångens pris

Hittade faktiskt en Nora Roberts bok på Kupan idag som jag inte hade. Det var väldigt länge sen. Det är en av de första hon skrev som jag har velat ha länge. Jag hittade den tillsammans med Dolda rikedomar en gång, det var två i en, men eftersom jag redan hade Dolda rikedomar så fick det vara. Nu ska jag försöka få in den här i bokhyllan tillsammans med alla andra böcker.  Nu har jag 27 böcker med henne, men 4 av dem är harlequinböcker som jag köpt bara för att hon skrivit dem och en är under pseudonymen J.D Robb.
Det verkar vara en spännande bok.
Text från baksidan av boken:

"Deanna Reynolds arbetar som nyhetsjournalist på den lokala TV-kanalen CBC i Chicago. Hennes vän och mentor är den kända Angela Perkins som har en berömd talkshow. När Deanna får chansen att göra ett program som blir mycket framgångsrikt, förbyts Angelas omtanke i avundsjuka och hämndlystnad. När så Finn Riley, Angelas förre älskare, börjar uppvakta Deanna bidrar detta naturligtvis till att spänningen ökar.
Men Deanna älskar sitt arbete och oroar sig inte. Inte ens när det börjar dyka upp anonyma brev från en beundrare som bedyrar henne sin kärlek. Först när ett ohyggligt mord inträffar inser hon att breven kanske inte är så harmlösa..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0